មានសង្គ្រាមមួយ បើទោះបីជាមិនហូរឈាមក៏ដោយ ក៏ប៉ុន្តែនៅតែខ្លាំងក្លា ពីព្រោះ
សង្គ្រាមនេះពោរពេញដោយ បញ្ញាញាណ ហើយក៏គូរឲ្យអស់សំណើច។ សូមអញ្ជើញ
លោកអ្នកតាមដានសង្គ្រាមដ៏គួរឲ្យចាប់អារម្មណ៍នេះដូចតទៅ៖
១. Niko និង Panasonic
Nikon អាចតំកល់មុខ ហើយគ្មានអី្វជាបញ្ហានោះទេ ទោះបីជាខ្មោចក៏តំកល់មុខបាន ដែរ...
សូម្បីតែមុខដែលពួននៅក្នុងព្រៃហើយពិបាករកឃើញយ៉ាងណា...
ឬបុរសៗ ជិតខាងឬនៅឆ្ងាយអញ្ចឹង ក៏ត្រូវម៉ាស៊ីន Nikon ចាប់បានដែរ។
Lumix របស់ Panasonic ឆ្លើយ៖ ទេ!!! ខ្ញុំក៏អាចរកឃើញមុខដែលអ្នកមិនទាន់បានឃើញ
ផងដែរ...
ស្វែងរកទិញរាល់ផលិតផល Camera នៅទីនេះ
២. Coca-cola និង Pepsi
Coca Cola ប្រើជាន់ទីពីររបស់អាគារមួយដើម្បីធ្វើជាការិយាល័យទីផ្សារ ហើយក៏ដាក់ផ្លាក់
ណែនាំមួយថា Cocacola ជាន់ទីពីរ។ ប៉ុន្តែ ប៉ុន្មានថ្ងៃក្រោយ Pepsi បានដាក់ផ្លាក់មួយនៅ
ទីនេះដើម្បីធ្វើការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មលេង ដែលក្នុងផ្លាកនោះបានប្រាប់ថា Pepsi គ្រប់
ទីកន្លែង។
ទោះបីជាភ្លៀង ព្យុះ ឬព្រិលធ្លាក់ច្រើនយ៉ាងណាក៏ដោយ ប៉ុន្តែអ្នកទៅទិញ Pepsi នៅតែច្រើន...
សូម្បីតែស៊ីយោ ក៏មិនចង់ចូលនៅក្នុង Coca ដែរ។
Coca Cola ឆ្លើយតប៖ "Jack អ្នកត្រូវដេញចេញពីការងារ។ លទ្ធផលនៃការពិនិត្យដែល
ទើបនឹងផ្ញើរមកពីមន្តីពិសោធន៍បានឲ្យដឹងថា អ្នកមានតេសវិជ្ជមានចំពោះ Coke"។
(ពីព្រោះCoca Cola ឆ្ងាញ់ពេក រហូតដល់បុគ្គលិក Pepsi ក៏ញៀនដែរ)
៣. BMW Audi និង Subaru
BMW ចាប់ផ្តើមសង្គ្រាម ៖ �សូមជូនពរចំពោះ Audi ដែលបានជារថយន្តឈ្នះ ប្រចាំឆ្នាំរបស់
អាហ្រ្វិកខាងត្បូងឆ្នាំ២០០៦�។ សេចក្តីជូនពរពីរថយន្តដែលបានឈ្នះប្រចាំឆ្នាំអន្តរជាតិឆ្នាំ២០០៦។
Audi តបវិញ � សូមជូនពរចំពោះ BMW ដែលបានឈ្នេះជារថយន្តប្រចាំឆ្នាំអន្តរជាតិឆ្នាំ
២០០៦។ សេចក្តីជូនពរពីអ្នកឈ្នះនៃការប្រណាំង២៤ម៉ោងជាប់ៗគ្នា Le Mans ពីឆ្នាំ ២០០០
ដល់ ២០០៦។
ស្វែងរកទិញរាល់ផលិតផល Car/Motor នៅទីនេះ
Subaru៖� ធ្វើបានល្អណាស់ Audi និងBMW សំរាប់ការឈ្នះនៅការប្រកួតប្រជែងសោភ័ណ្ឌ
រថយន្ត។ សេចក្តីជូនពរពីរថយន្តដែលបានឈ្នះនៃម៉ាស៊ីនរថយន្តអន្តរជាតិប្រចាំឆ្នាំ២០០៦។
ប្រភព៖ kenh14 .
ដោយ មិនា .