សមាគមភ្នាក់ងារទេសចរណ៍កម្ពុជា (CATA) បានចុះហត្ថលេខាលើអនុស្សរណៈយោគយល់ជាមួយ SRAM និង MRAM របស់ឥណ្ឌាដើម្បីបង្កើនលំហូរភ្ញៀវទេសចររវាងប្រទេសទាំងពីរ។អនុស្សរណៈនៃការយោគយល់នេះត្រូវបានចុះហត្ថលេខាកាលពីថ្ងៃពុធដោយលោក ឆាយ ស៊ីវលីន ប្រធានអង្គការ CATA និងលោក Sailesh Lachu Hiranandani នាយក SRAM និង MRAM ។
SRAM & MRAM គ្រុប គឺជាក្រុមហ៊ុនដែលមានសាខានៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា អាហ្វ្រិកខាងត្បូង ឥណ្ឌូនេស៊ី ម៉ាឡេស៊ី បារ៉ែន ហ្សកហ្ស៊ី និងបង់ក្លាដេស។ វាបានវិនិយោគលើវិស័យជាច្រើនដូចជាពីវិស័យកសិកម្មដល់វិស័យបញ្ញាសិប្បនិម្មិត និងការគ្រប់គ្រងរូបិយប័ណ្ណបរទេស។អ្នកស្រី Sivlin បានប្រាប់កាសែតខ្មែរថាមន៍ថាកិច្ចព្រមព្រៀងនេះផ្តោតលើវិស័យ សាសនា និងអាពាហ៍ពិពាហ៍ទេសចរណ៍ជាមួយនឹងគោលដៅនៃការពង្រឹងទំនាក់ទំនងទេសចរណ៍រវាងប្រទេសទាំងពីរ។
យើងបានចុះហត្ថលេខាលើកិច្ចព្រមព្រៀងនេះដើម្បីលើកកំពស់ទេសចរណ៍កម្ពុជា និងសមាជិករបស់យើង។ SRAM & MRAM គឺជាក្រុមហ៊ុនធំមួយដែលអាចជួយផ្សព្វផ្សាយកម្ពុជានៅក្នុងទីផ្សារឥណ្ឌា។
លោកស្រីបាននិយាយថា SRAM & MRAM មានការិយាល័យចំនួន ២១ នៅទូទាំងប្រទេសឥណ្ឌា និងមានបទពិសោធន៍ជាច្រើនក្នុងការរៀបចំពិធីសាសនា។
អ្នកស្រី Sivlin បាននិយាយថានៅមានកន្លែងសម្រាប់វិនិយោគជាច្រើនព្រោះចំនួនភ្ញៀវទេសចរឥណ្ឌាដែលនឹងមកទស្សនានៅកម្ពុជាដែលបច្ចុប្បន្ននេះនៅមានចំនួនតិចតួចនៅឡើយ។
«មិនមានប្រជាជនឥណ្ឌាច្រើនទេដែលមកប្រទេសកម្ពុជាពីព្រោះប្រទេសទាំងពីរមិនមានទំនាក់ទំនងតាមរយៈផ្លូវអាកាសត្រង់ឡើយហើយការផ្តល់ជូននូវទំនិញបែបទេសចរណ៍សម្រាប់ទាក់ទាញភ្ញៀវទេសចរឥណ្ឌានៅមានកំណត់»។
លោកស្រីបាននិយាយថា CATA និង SRAM & MRAM កំពុងរៀបចំពិធីសាសនាហិណ្ឌូនៅប្រាសាទកម្ពុជាដើម្បីទាក់ទាញភ្ញៀវទេសចរឥណ្ឌា។អ្នកទេសចរឥណ្ឌាភាគច្រើនយកចិត្តទុកដាក់លើតបន់សាសនានៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជាជាពិសេសអង្គរវត្ត។
លោកស្រីបន្ថែមថាទាំងកម្ពុជា និងឥណ្ឌាមានប្រវត្តិសាស្ត្រយូរអង្វែង និង មានមោទនភាពចំពោះប្រាសាទសាសនាបុរាណជាច្រើន។ប្រជាពលរដ្ឋកម្ពុជាប្រមាណជា ១៥០០០ នាក់បានទៅទស្សនាប្រទេសឥណ្ឌានៅឆ្នាំ ២០១៦ ។
យោងតាមក្រសួងទេសចរណ៍កម្ពុជានៅឆ្នាំ ២០១៧ ជនជាតិឥណ្ឌាចំនួន ៦ម៉ឺន នាក់បានធ្វើដំណើរមកទស្សនាប្រទេសកម្ពុជា ដែលបានកើនឡើង ៣០ភាគរយ បើធៀបនឹងឆ្នាំមុន ៗ ៕
ប្រភព ៖ khmertimes