ឧស្សាហកម្មយានយន្តកម្ពុជាវ័យក្មេងកំពុងមានវិបត្តិរបស់ខ្លួន។ បន្ទាប់ពីរយៈពេល 4 ទៅ 5 ឆ្នាំនៃកំណើនប្រកបដោយចីរភាព សហព័ន្ធឧស្សាហកម្មយានយន្តកម្ពុជា ហៅកាត់ថា (CAIF) មានការព្រួយបារម្ភ អំពីការធ្លាក់ចុះចុងក្រោយនេះ ដោយសារភាគច្រើននៃអ្នក តំណាង សំខាន់ៗ របស់ឧស្សាហកម្មនេះកំពុងប្រឈមមុខនឹងវិបត្តិទាំងនោះ។ ក្រៅពីការដំឡើងពន្ធដែលបានអនុវត្តដោយរដ្ឋាភិបាល CAIF មានបំណងផ្តោតយ៉ាងខ្លាំងលើហានិភ័យ ដែលទីផ្សារភាគហ៊ុនផ្លូវការកំពុងផ្ដោតលើទាំងឧស្សាហកម្ម និងអតិថិជនអ្នកប្រើប្រាស់។
លោក Peter Brongers ប្រធាន CAIF បានថ្លែងថា "ក្នុងនាមជាស្ថាប័នឧស្សាហកម្មយានយន្តដែលបានបង្កើតឡើងពីក្រុមហ៊ុនចែកចាយដែលបានអនុញ្ញាតសិទ្ធិ វាគឺជាបេសកកម្មរបស់យើង ដើម្បីការពារអ្នកប្រើប្រាស់ ដែលជាមូលហេតុនៅពីក្រោយនៃការចាប់ផ្តើមយុទ្ធនាការលើកកំពស់ការយល់ដឹងដំបូងបំផុតរបស់យើង។ ដោយសារភាគច្រើននៃប្រជាជនកម្ពុជាកំពុងទទួលព័ត៌មានតាមប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម ក្នុងទំព័រហ្វេសប៊ុក ដែលកំពុងផ្សាយបន្តផ្ទាល់រៀងរាល់ថ្ងៃនាពេលបច្ចុប្បន្ននេះ ដែលហៅថា "ដូច ដូចតែគ្នា ប៉ុន្តែគុណភាពល្អជាង" ។
លោកបានបន្តទៀតថា “យើងបានបង្កើតទំព័រនេះឡើង ដើម្បីឲ្យវាក្លាយទៅជាប្រភពព័ត៌មានដ៏គួរឲ្យជឿទុកចិត្តបំផុត ព័ត៌មានស្ដីពីគុណភាព ផ្តាច់មុខ និងការកម្សាន្តសម្រាប់មនុស្សដែលកំពុងសម្លឹងរកមើលទិញរថយន្ត"។
ទីផ្សារភាគហ៊ុនផ្លូវការសម្រាប់យានយន្ត, ការគំរាមកំហែងដល់សុវត្ថិភាពបើកបរ
រថយន្តប្រមាណ 40.000 គ្រឿង នាំចូលក្នុងមួយឆ្នាំ ដោយក្រុមហ៊ុនចែកចាយក្រៅផ្លូវការ កម្ពុជាពិតជាប្រទេសអាស៊ាន ដែលមានទីផ្សារភាគហ៊ុនផ្លូវការដែលមិនទាន់មានការកែលម្អ និងធំជាងគេ។ ក្នុងចំណោមប្រទេសអាស៊ានទាំង 10 ប្រាំពីរប្រទេសបានចុះច្បាប់លើបញ្ហានេះ ដោយហាមឃាត់ការនាំចូលប្រភេទទាំងនេះ។ ដោយមិនមានដែនកំណត់លើការនាំចូល ប្រទេសមីយ៉ាន់ម៉ា និងកម្ពុជាគឺជាសមាជិកអាក្រក់នៃអាស៊ានទាំងពីរ។
លោក Peter Brongers បានឱ្យដឹងថា “រថយន្ដនាំចូលចំនួន 40.000 គ្រឿងក្នុងមួយឆ្នាំ ទីផ្សារភាគហ៊ុនផ្លូវការមានទំហំធំជាងទំហំផ្លូវការ 10 ដង។ "សហព័ន្ធប្ដេជ្ញាចិត្ត ដើម្បីកាត់បន្ថយចំនួនដ៏ខ្ពស់បែបនេះ ក្នុងគោលបំណងដើម្បីការពារផលប្រយោជន៍របស់អតិថិជនអ្នកប្រើប្រាស់។
សព្វថ្ងៃនេះ បញ្ហាប្រឈមចម្បងមួយក្នុងចំណោមបញ្ហាប្រឈមផ្សេងទៀតក្នុងការអប់រំអតិថិជនអំពីការពិត ដែលសហគ្រាសផលិតផបានចេញម៉ូត និងផលិតរថយន្តផ្សេងគ្នា សម្រាប់ប្រទេសផ្សេងគ្នាក្នុងពិភពលោក។ រថយន្តដែលបានការអនុញ្ញាតត្រូវបានកែប្រែតាមលក្ខខណ្ឌក្នុងតំបន់ ដែលផ្ដល់ផលប្រយោជន៍ដោយផ្ទាល់ដល់អតិថិជន កម្ពុជាលើរយៈពេលប្រើប្រាស់យូរអង្វែង។ រថយន្តដែលបានការអនុញ្ញាតត្រូវបានធ្វើឱ្យប្រសើរឡើង ដើម្បីស្របតាមការប្រើប្រាស់ប្រេងឥន្ធនៈកម្ពុជាដែលបានរចនាឡើង ដើម្បីដំណើរការស្របតាមអាកាសធាតុតំបន់ត្រូពិច ដែលអាចមានការផ្លាស់ប្ដូរ ដើម្បីឱ្យសាកសមតាមស្ថានភាពផ្លូវ និងខ្យល់នៅកម្ពុជា។
លោក Peter Brongers បានបន្ថែមថា "បន្ទាប់ពី 4 ទៅ 5 ឆ្នាំនៃការអភិវឌ្ឍន៍នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា ឥឡូវនេះជាពេលវេលាមួយសម្រាប់ឧស្សាហកម្មយានយន្ត ដើម្បីណែនាំ និងព្រមានអតិថិជនអ្នកប្រើប្រាស់អំពីឯកសិទ្ធិភាព សុវត្ថិភាព និងសន្ដិភាព ដែលពួកគេនឹងទទួលបាននៅពេលទិញរថយន្តពីក្រុមហ៊ុនចែកចាយដែលមានការអនុញ្ញាត" ។
ដូច ដូចតែគ្នា ប៉ុន្តែគុណភាពល្អជាង, យុទ្ធនាការលើកកំពស់ការយល់ដឹងនៅលើបណ្តាញអ៊ីនធើណែត
ការយល់ដឹងគឺជាពាក្យសំខាន់នៃយុទ្ធនាការរបស់សហព័ន្ធ។ ភាគច្រើននៃអ្នកប្រើប្រាស់កំពុងសម្លឹងមើលលើតម្លៃ ពីព្រោះវាជាចំណុចនៃការសម្រេចចិត្តដ៏សំខាន់បំផុត និងបានមើលរំលងពីគុណភាព និងគុណតម្លៃរបស់វា។ អ្នកប្រើប្រាស់មិនបានដឹងអំពីអត្ថប្រយោជន៍នៃការធានា ដែលអាចត្រូវបានផ្តល់ជូនដោយមជ្ឈមណ្ឌលផ្តល់សេវាដែលបានអនុញ្ញាតតែប៉ុណ្ណោះទេ។
ការទិញរថយន្តពីអ្នកចែកចាយដែលទទួលបានសិទ្ធិអនុញ្ញាតបង្ហាញពីអត្ថប្រយោជន៍ទូលំទូលាយ ព្រមទាំងការ ធានាពីក្រុមហ៊ុនអ្នកផលិតទៀតផង និងកញ្ចប់សេវាឥតគិតថ្លៃ ក៏ដូចជាការធានាដល់ការបើកបររថយន្ត ដែលធ្វើឡើងជាពិសេសសម្រាប់ប្រទេសកម្ពុជា។
ពេលបច្ចុប្បន្ននេះ CAIF កំពុងបើកដំណើរការទំព័រផ្សព្វផ្សាយក្នុងបណ្ដាញហ្វេសប៊ុក ហៅថា “ដូច ដូចតែគ្នា ប៉ុន្តែគុណភាពល្អជាង" តាមយរៈវីដេអូរបស់សិល្បះករសាធារណៈជនជាតិកម្ពុជាចំនួនពីរនាក់គឺ ប៉ី ប៉ី ឌី និង សយ សេងហ៊ួរ។ តាមរយៈការធ្វើការយ៉ាងជិតស្និទ្ធជាមួយអ្នកដែលមានឥទ្ធិពលទាំងពីរនាក់នេះ សហព័ន្ធជឿជាក់ថា សារដែលជាស្នូលរបស់ខ្លួននឹងត្រូវបានផ្សព្វផ្សាយយ៉ាងទូលំទូលាយដល់សាធារណជនទូទៅ។