ដោយមានគំនិតជំនួញកាលពីអាយុ ៨ឆ្នាំ ហើយបានបង្កើតក្រុមហ៊ុន នៅពេលមានអាយុ ១៣ឆ្នាំ
Madison Robinson បាននាំយកផលិតផលរបស់ខ្លួន ទៅលក់នៅក្នុងបណ្ដាញហាងសម្លៀកបំពាក់
ដ៏ល្បីឈ្មោះ ដូចជា Macy's និង Nordstrom ហើយ រយៈពេល ២ឆ្នាំក្រោយមក នាងរកបានប្រាក់
រាប់លានដុល្លារអាមេរិក។
ខណៈដែលមិត្តរួមថ្នាក់ភាគច្រើន កំពុងខិតខំសិក្សា ឬនាំគ្នាគិតរកទិញសម្លៀកបំពាក់បែបណា
ដើម្បីចូលរួមពិធីនានារបស់សាលា Madison Robinson អាយុ ១៥ឆ្នាំ នៅរដ្ឋ Texas អាមេរិក រកបានប្រាក់រាប់លានដុល្លារពីការលក់ស្បែកជើងផ្ទាត់។
Madison បានលក់ដាច់ស្បែកជើងផ្ទាត់ចំនួនជាង ៦០,០០០គូ ក្នុងរយៈ
ពេលពីរឆ្នាំដំបូង។ រូប ៖ Forbes
នៅក្នុងវ័យ ៨ឆ្នាំ Madison មានគំនិតជំនួញដ៏អស្ចារ្យមួយ នោះគឺបង្កើតស្បែកជើងផ្ទាត់ដែលមាន
លំអដោយរូបសត្វសមុទ្រ និងបំពាក់កូនអំពូលភ្លើងពណ៌គួរចាប់អារម្មណ៍។ ក្រោយមក ពុករបស់
នាង គឺលោក Dan Robinson ដែលជាអ្នករចរនាអាវយឺត បានជួយធ្វើឱ្យក្ដីស្រមៃ និងរូបគំនូររបស់
កូនស្រី ប្រែក្លាយជាផលិតផលពិត។
ហាងលក់សម្លៀកបំពាក់ជាង ៣០ បានទាក់ទងជាមួយពុក និងកូន Robinson ភ្លាម បន្ទាប់ពីបានឃើញស្បែកជើងដ៏ស្រស់ស្អាតរបស់ពួកគេ ដែលដាក់តាំងបង្ហាញនៅក្នុងពិពណ៌ពាណិជ្ជកម្ម
មួយ។ ឆ្នាំ ២០១១ ក្រុមហ៊ុនរបស់ Robinson ត្រូវបានបង្កើតឡើង ដោយមានឈ្មោះថា "Fish
Flop" ។
យីហោនេះ បានក្លាយជាទីចាប់អារម្មណ៍ និងមានឈ្មោះល្បីយ៉ាងឆាប់រហ័ស ពិសេសគឺចំពោះ
ក្មេងៗ។ នេះក៏ដោយសារស្នាដៃរបស់ពុកនាង Madison Robinson ដែលមិនត្រឹមតែលក់អាវយឺត
និងមួកប៉ុណ្ណោះទេ គាត់ថែមទាំងសរសេរសៀវភៅសម្រាប់កុមារ រួមនឹងគំនិតស្ដីអំពីល្បែងក្រោម
បាតសមុទ្រ តាមអ៊ីនធើរណិត។
គេហទំព័រ fishflops.com របស់ Madison Robinson ក៏ត្រូវបានរចនាឡើងជាមួយពណ៌ទឹកសមុទ្រ
ហើយផលិតផលទាំងអស់ សុទ្ធតែមានរូបសត្វនានាដ៏គួរស្រឡាញ់ ដូចជា ត្រីបាឡែន អណ្ដើក
សមុទ្រ ម៉ឹក។ល។ ទំព័រ Forbes ឱ្យដឹងថា Madison គឺជាក្មេងស្រីឆ្លាតវៃ មានគំនិតរកស៊ី ហើយ
អាចនឹងមានឈ្មោះនៅក្នុងបញ្ជី “កំពូលមហាសេដ្ឋីទាំង ៤០០ របស់ពិភពលោក” នាពេលអនាគត។
ស្បែកជើងផ្ទាត់របស់ Madison Robinson ក្នុងមួយគូ មានតម្លៃ ២៥ដុល្លារអាមេរិក។ ក្នុងរយៈពេល
២ឆ្នាំ ចាប់តាំងពីបានបង្កើតក្រុមហ៊ុន Madison លក់ស្បែកជើងបានចំនួនជាង ៦០,០០០គូ ដោយ
ទទួលបានប្រាក់ចំណូល ១,២លានដុល្លារ។ ពុករបស់ Madison Robinson បានឱ្យដឹងថា នេះមិន
មែន ជាប្រាក់ចំណូលសរុបរបស់ក្រុមហ៊ុននោះទេ ដោយសារតែពួកគេលក់ក្រៅបណ្ដាញហាង
ដែលពួកគេផ្គត់ផ្គង់។
ថ្មីៗនេះ Madison Robinson បានចុះកិច្ចសន្យាជាមួយក្រុមហ៊ុនលក់រាយចំនួនពីរ គឺ Macy's និង
Nordstrom ។ ក្រុមហ៊ុន Macy's បានស្នើឱ្យ Madison Robinson រចនាស្បែកជើងប្រភេទនេះ
សម្រាប់មនុស្សពេញវ័យផងដែរ។
Madison និយាយថា ការរកស៊ី បានជួយឱ្យនាងទទួលបានបទពិសោធនៃការរស់នៅ។ ក្រៅពី
ការរចនា ចាក់ពណ៌នៅលើកុំព្យូទ័រ Madison ក៏ត្រូវរៀនអំពីវិធីក្ចប់កញ្ចប់ផលិតផល តាមដាន
ផលិតផលក្នុងឃ្លាំង ដាក់តម្លៃ ឃោសនាតាមបណ្ដាញសង្គម តាមដានប្រាក់ចំណូល និងគ្រប់ គ្រងផលិតផលក្នុងពិធីតាំងពិពណ៌ពាណិជ្ជកម្ម។ Madison ក៏ធ្លាប់សរសេរសំបុត្រដោយដៃ ដើម្បី
ផ្ញើជូនអ្នកលក់រាយ ក្រោយមកបញ្ចុះបញ្ចូលពួកគេ ឱ្យទទួលទិញផលិតផលរបស់ខ្លួន។
ថ្វីបើរកបានប្រាក់យ៉ាងច្រើនបែបនេះក្ដី Madison បង្ហើបឱ្យដឹងថា ប្រាក់ទាំងនេះ ពុកនាងនឹងរក្សា
ទុកទាំងអស់ រហូតដល់នាងចូលមហាវិទ្យាល័យ។ នៅពេលមានអាយុ ១៨ឆ្នាំ Madison នឹងពង្រីក
ក្រុមហ៊ុន Fish Flop ដោយប្រើប្រាស់បទពិសោធជាក់ស្ដែងរបស់ខ្លួន។ ជាងនេះ នាងក៏មានបំណង បើកសាលាបង្រៀនធ្វើជំនួញទៀតផង។
ដោយ ៖ តារា
ប្រភព ៖ Daily Mail, forbes