CamNews

យល់ដឹង 

កំពូលរូបភាពផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម អាក្រក់អាក្រីបំផុត

ក្រុមហ៊ុនម៉ូដែលមួយចំនួន បានប្រើប្រាស់រូបភាពផ្សាយពាណិជ្ជកម្មប្រកបដោយភាពស្រើប
ស្រាលធ្វើអោយមានការរិះគន់យ៉ាងខ្លាំងក្លា ពីសំណាក់សាធារណជន។

ផ្សាយពាណិជ្ជកម្មគឺជាសកម្មភាពសំខាន់មួយ មិនអាចខ្វះបាន នៅពេលក្រុមហ៊ុនមួយបញ្ចេញ
ផលិតផលរបស់ខ្លួន ទៅក្នុងទីផ្សារ។ ពួកគេតែងរកវិធីធ្វើអោយការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម ប្រកប
ដោយភាពទាក់ទាញ និងដក់ជាប់ក្នុងអារម្មណ៍ទស្សនិកជនទូទៅ។
ប៉ុន្ដែ ការយកចិត្តទុកដាក់ទៅលើតែ ភាពទាក់ទាញដ៏ជ្រាលជ្រៅ​ បានបណ្ដាលអោយក្រុមហ៊ុន
មួយចំនួន មានការខុសឆ្គង ក្នុងការបង្កើតរូបភាពផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់ខ្លួន។ សូមតាមដាន ថា
តើ ផលិតផលណាខ្លះដែលធ្វើការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មអាក្រក់ជាងគេ !
1. Diesel

ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់ Diesel ត្រូវបានគេរិះគន់យ៉ាងចាស់ដៃ នៅពេលប្រើប្រាស់ស្រីក្មេង
បង្ហាញកាយវិការដ៏ស្រើបស្រាល។

2. Leroy Merlin DIY

Leroy Merlin DIY

 

3. Dolce&Gabbana

ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនេះ មានឈ្មោះថា "លើកដំបូង" របស់ Levis ក៏ត្រូវរងការរិះគន់ ថា​ ធ្វើអោយ
ក្មេងៗក្លាយជាមនុស្សខូចខិល។

4. Luciano Carvari

យុទ្ធនាការរដូវផ្ការីក និងរដូវក្ដៅ ឆ្នាំ ២០០៨ របស់ Luciano Carvari

5. Tom Ford

ក្រុមហ៊ុននេះ តែងមានសកម្មភាពផ្សាយពាណិជ្ជកម្មប្រកបដោយភាពសិចស៊ីជាងគេ។

6. Thelma & Louise Relis

ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់ Thelma & Louise Relish ត្រូវបានគេរិះគន់ថា បានធ្វើអោយប៉ះពាល់
ដល់
កិត្តិយសរបស់ស្ដ្រី។


7. Dolce&Gabbana

រូបភាពផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់  Dolce&Gabbana

8. នាឡេកា Radical Quick

ការថតនេះ ត្រូវបានគេមើលឃើញថា ជាការបង្ហាញនាឡេកា ប្រកបដោយភាពស្រើបស្រាល។

 

ដោយ ៖ សូរីយ៉ា
ប្រភព ៖ k14


Tags: sexy advertisement advertise