បើតាមការស្រាវជ្រាវថ្មីមួយ ដែលទើបប្រកាសពី CIRP បានឲ្យដឹងថា សូម្បីតែក្នុងពេលដែល
អ្នកប្រើប្រាស់ជាច្រើន កំពុងតែជ្រួល ចង់ទៅទិញបណ្តាគំរូ iPad ថ្មីមានអេក្រង់ Retina និង
Hardware ខ្លាំងៗ មានអ្នកប្រើប្រាស់មួយចំនួនទៀត (មិនតិចឡើយ) នៅតែបង្ហាញពីភាពរីក
រាយក្នុងការទិញប្រើប្រាស់ iPad 2។ ម៉ូដែលនេះ ដណ្តើមបាន ២២% នៃបរិមាណ iPad ទាំង
អស់ ដែលបានលក់ចេញនៅអាមេរិច ក្នុងត្រីមាសទី៣ ឆ្នាំ២០១៣ នេះ។ នេះគឺជាចំនួនមួយ
មិនអន់ឡើយ សំរាប់ផលិតផលមួយ ដែលបានហួសសម័យ ច្រើនឆ្នាំហើយនោះ។
ស្រាយបញ្ជាក់លើបញ្ហានេះ CIRP បានឲ្យដឹងថា iPad 2 នៅតែជាឧបករណ៍មួយ ដែលមាន
ការនិយមចូលចិត្តប្រើពី បណ្តាអង្គការអប់រំ។ អង្គការទាំងនេះ ត្រូវការទិញនូវ iPad តំលៃថោក
ដើម្បីសន្សំសំចៃការចំណាយ ហើយអាចបំពេញនូវសេចក្តីត្រូវការមូលដ្ឋានរបស់គេបាន។ ក្នុង
នោះ គំរូ Tablet ដែលសក្តិសមបំផុតសម្រាប់ពួកគេ គឺគ្មានអ្វីក្រៅពី iPad 2 នោះទេ។ អត្រាប្រាក់
ចំណេញរបស់ Apple ទៅលើបណ្តាឧបករណ៍ស៊េរីចាស់ៗ នៅតែមានចំនួនច្រើនគួរសម។ ក្រៅ
ពីនេះ ការដែលនៅតែបន្តដាក់លក់ iPad 2 វាក៏ជួយឲ្យ Apple មិនចាំបាច់ចាប់អារម្មណ៍ ដល់ការ
ផលិតនូវគំរូ iPad តំលៃថោក ដើម្បីប្រកួតប្រជែងជាមួយបណ្តា Tablet ពីខាង Android ឡើយ៕
ព័ត៌មានគួរឲ្យចាប់អារម្មណ៍ផ្សេងទៀត៖
- Apple ផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម iPad Air រៀនតាមគំនិតរបស់ Samsung? (Video inside)
- Samsung ទទួលនូវការផាកពីន័យ ៣៤ម៉ឺនដុល្លារ ព្រោះតែ"លេងអាក្រក់" ដាក់ HTC នៅតៃវ៉ាន់
- បរិមាណលក់ចេញ ស្មាតហ្វូន Window Phone របស់ Nokia បានកើនឡើងជាលំដាប់
- ស្មាតហ្វូនអេក្រង់កោងទី២ ពិភពលោក បង្ហាញរូបភាពជាក់លាក់ នៅលើទូរទស្សន៍ (មានវីដេអូ)
- Top 5 Tablet ដែលមានកម្រាស់ស្តើងជាងគេបំផុត នៅលើពិភពលោក
ប្រែសម្រួល៖ សិលា
ប្រភព៖ Zing